dijous, 25 de juny del 2009

"ASCOT" POWER...

Aquí a Barna, se celebra Sant Joan com si fossin unes minifalles cutres.. (molt de coet, borratxera i fogueres)..Aquest és el primer any que hi participo d'aquesta festa, i sembla una mica patètic.

Part A.

Vaig decidir acudir a una festa que feia un "follamic" a una festa. No obstant, el 95% eren tios. Després, les poques dones que quedaven van desapareixer.. i em vaig quedar jo sola. Allà, el meu follamic em va presentar a un molt bon amic seu, cosa que ja m'havia avisat, i es va passar tota la nit fent de celestino..

En fi, homes!!! sense comentaris.. el tio en qüestió va acabar contant-me totes les seves penes amb la seva ex, a qui maleïa continuament, i després..em demanava consell de com actuar amb una nois de la feina per qui se sentia atret...i jo allà.. arrimada a la barra d'una cutre-festa a la pista de tenis de un poliesportiu municipal, amb una copa amb la mà, intentant entendre el comportament d'una altra dona.

I jo pensava.. en serio el meu follamic pensava que podia agradar-me akest tipo? I, sobretot, per què s'empenya en buscar-me rollito si dsp és ell el que ve a buscar-me? Què preten?

El més divertit, va ser ke el meu f.a. anava entonadissim, i no parava d'insinuar fer un trio amb el seu amic (a partir d'ara noi 1), lo qual hagués tingut molta gràcia. La pena és que si jo li hagués dit:

-mmm... què interessant, ens n'anem els 3 ara i ho fem?...

Estic totalment convençuda de que es cagarien damunt.

Part B.

Durant la festa, un altre amic del meu f.a., amb qui ja havia coincidit a altres festes, em mirava molt, i fins i tot de camí al metro em va dir:

-Què tal valencianeta? Mai t'havia dit que em sembles molt maca? T'he vist altres cops, sé que ets amiga de J. i que esta valenciana, però la veritat, no sé ni com et dius...


Jo flipava.. què passa avui?...aquest tio(que està prou tremendo) mai m'havia dirigit més de dos paraules i avui sembla que tothom es baralle per estar al meu costat (aquesta sensació al vaig tenir tota la nit, i no és del tot extrany quan vas en una festa amb 20 tios)

Un cop a la festa del poliesportiu el vaig perdre de vista, fins les 6 o 7 del matí, on el vaig localitzar quan la meva colleta d'amics va decidir anar tots junts al bany (per a que després diguen) i es va apropar, em va dir quatre tonteries i em va deixar allà, arrimada ala barra. Al final, em va dir, quan marxeu a casa, aviseu-me que vaig amb vosaltres.
Així vam fer, quan ja estavem a la estació d
e metro, va apareixer descalç i corrent amb les sabates a la mà. Després de veure dos trens sense que capiguessi ni una agulla, a la tercera va la vençuda i vam poder pujar. Jo pensava que no cabia però el noi num 2.. des de dalt del tren em va agafar la mà i em va pegar un estirò fins que vaig entrar, encaixant dins d'un puzzle com si fossim sardines en llauna. En aquell moment em va dir: abraçam!! I així vam estar tot el trajecte, sense espai i amb la excusa, abraçats i fent-nos caricietes. Vam perdre a la resta de vista, i com que viviem prop, vam tornar junts a casa amb un segon tren. Durant el trajecte del segon tren, jo vaig dormir, eren més de les 8 del matí. Ell em mirava mentre dormia i m'acariciava les cames. En arribar a la seva parada, es va empenyar en traure el cotxe i acompanyar-me a mi, no abans sense insinuar que tenia lloc per dormir a sa casa, si no volia anar a la meva. Baix de ma casa, es va treure el cinturó i em va besar.

Jo sabia que la única intenció que tenia era anar amb mi al llit. I quan va dir, vols venir a ma casa? (No) vols que hi puge (no, estic molt cansada).. si estàs cansada podem dormir i ja està (si clar, ;D).

Estava destrossada, i tampoc volia liar-me amb un altre amic del meu f.a., em pareixia que en aquell grup ja ho tenia be. Estic orgullosa, tot i que el tio es monissim (amb una cara una mica infantil, però graciós), vaig saber dir que no.
Ara el tio, m'ha enviat un mail preguntant que quan quedem per a acabar el que vam començar?. Realmente sino quede, es per reputació..Però deuria ignorar el que acaben pensant en mi per un polvo? Aix.. no sé..

No obstant però, la reflexió que volia fer era una altra:

Perquè vaig triomfar tant? No crec que cap dels dos fossin tios a qui jo els interessara el més mínim, simplement s'havien proposat follar aquella nit, tant el noi 1 com el noi 2, i veien que la nit anava malament i ho havien d'intentar. I perquè provar-ho amb mi?

1) El meu f.a. havia parlat bé de les meves capacitats :)(la qual cosa no sé si es positiva o negativa)

2) Portava un escot totalment vertiginós.

Jo penso que la causa va ser un 10% la opció 1 i el 90% la opció 2. Vamos, que "dos tetas.."

És trist,.. però quan surts de casa i notes que als tios que van al metro, no poden deixar de mirar-te l'escot.. akell dia pots triar amant sense manies, estàs sota la influència de l'"ASCOT POWER".

4 comentaris:

Monyofiné ha dit...

L'ascot ha de tindre la seua part de "culpa" clar. Que els tios som com som també... Però des de fora, i sense vore't, sense estar a la festa aquella i coneguen-te sols de llegir-te, ja fa ganes d'estar amb tú.

ConXa ha dit...

mmm.. monyofiné: moltes gràcies..!!!m'has pujat l'autoestima..i en un dia de baixó.. que ja té mèrit!;)

Yo ha dit...

Fa poc que he trobat el teu blog, però veig que casi no actualitzes, una veritable llàstima, pq només llegir-te 3 o 4 cops, ja m'ha vingut de gust conèixer-te!

Unknown ha dit...

Carai, jo ara posaria una suma del que ja t'han escrit la Monyofiné i en Jaume :-)