diumenge, 17 de maig del 2009

Diumenge no resacós...


Diumenge, amb "lost" de fons.. i no.. no estic resacosa.

Últimament no surto massa els caps de setmana, ja que els amants hi venen aquí, venen, fan el que han de fer (uns millor que altres) i marxen, ben pocs passen la nit.

Embolicada en una dinàmica de encontres ja planificats o cybersexe i diumenges tirada en el sofà relaxada, llegint i mirant series..

Sexe en Nova York, lost i la mítica "amar en tiempos revueltos" les series, eròtica mix i tigre blanc els llibres que devore.

Realment, la primera serie que anomene, m'ha sorprés... les noies tenen una dinàmica semblant a la meua, tot i que jo no vaig (no per res, sino pq mai ningú m'ha convidat) a les festes tan estupendes i glamouroses.

Però elles, en el fons, busquen el sexe per sentir-se acompanyades, desitjades i que algu les faça sentir dones, mitjançant una mica de estima fingida.

L'últim capítol que vaig veure, Sarah Jessica (Carry a la sèrie), fa una reflexió sobre la falsedat. Qui no ha fingit al sexe? Acàs els homes no fingeixen les carícies, les paraules boniques amb un clar objectiu?

Totalment d'acord, sense adonar-nos, som falsos.

Bueno.. jo almenys admiteixo que necessito un home a la meva vida, i no 38487348938 jaja.. però clar.. per a trobar-lo hauré de buscar, trobar, comparar i triar..!

No és que sigui feliç amb aquesta dinàmica, però més val això que ser una reprimida..

Bé, ja acabant... sé que deuria utilitzar més aquest blog per a plasmar les meues "ratllades" mentals, que en són moltes, reconec que em sento més lliure.. si escric..
però com en la majoria de coses en la meva vida, em fa molta mandra...!!!

Ah.. se m'oblidava.. Visca el Barça, i Piqué, que bo que estàs!

;)

Lluneta

2 comentaris:

Monyofiné ha dit...

A casa, esperant que arriben a menjar-se el teu pastis... quin luxe, i quina sort ser un dels catadors/catats per veure si som l'home de la teua vida. I amb algún no has pensat: "no està mal però no... caldrà insistir" I fer-lo repetir. Eixe paper si que l'enveje jo deveres. "Apa, a vore si a la Lluneta hui li ho arregle millor" ;-)

ConXa ha dit...

Monyofiné: fa poc vaig coneixer, amb el qual tot anava genial, tenia un cert nivell cultural, es podia parlar de tot, simpàtic i divertit.. però quam em va besar i vam pasar la nit.. va ser un puto desastre!!!... Veus? es necessari catar!!! Em sap greu el noi, perquè no enten pq no vull saber res d'ell.. però la química i l'atracció és important.. i no, no m'ho va arreglar gens bé! ;)