dijous, 29 de gener del 2009

Els homes de la meua vida


Any nou, post nou..
Tot i que reconec que em fa mandra escriure.. aquest cop la Lucre m'ha donat una espenta passant-me un meme sobre els 7 homes de la meva vida.


Així doncs.. allà vaig.

1) El primer amor. El cyber/amic que va passar a ser cyber/novio. Erem joves, il.lusos i tot era un amor. Amb ell vaig perdre la virginitat. Els encontres furtius, les mentides piadoses i els llargs viatges amb bus van caracteritzar els nostres encontres. Ell em volia molt, molt bon noi.. jo diria que massa.. però be, pasapalabra

2) El dos amors platònics de l'institut. Un d'ells era major que jo, i no vaig parlar mai amb ell. Però a mi m'encantava. Era un poc kinki, malote.. pero físicament, m'atreia molt. L'altre era un company de classe, el típic graciosset amb ki tontejava.. fins que la novia d'aquest (una tia molt xunga i maxota) em va amenaçar...:). Que conste que era ell!!

3) El "pijo". També a l'institut, probablement la relació més duradera. Teniem poc en comú però no se sap molt ben bé perquè, estavem be junts. Ara bé, al principi de la relació encara compartiem alguns valors i aficions. Al cap de dos anys els nostres entorns no tenien res a veure. M'entendreu quan dic que ell ara es de NNGG.

4) El "turc". En una estància a London quan tenia 16 anys. Va ser una aventura molt basada en l'atracció sexual. Jo encara no parlava bé anglés i ell ho feia a la seva manera. Però ens enteniem lo suficient com per a divertir-nos als parcs de la city :D

5) L'amant "músic". El primer follamic. Època universitaria. Ens conesquerem a un concert a Sueca. Desconeixia el grup per complet.. i mira per on.. acabí dormint en casa del teclista... Després resulta que erem veins. Vam star veient-nos 4 dies per setmana durant 6 mesos.. Ho recorde com a molt salvatge... el tío em posava a 1000!;)

6)L'home del nord: El segon follamic. Època Erasmus. També erem veins. 50% sexe i 50% amistat. Avui en dia encara seguim trobant-nos tot i la distància. Per no perdre la costum

7) El guiri: Probablement siga el tio que més m'ha calat..Una molt bella història d'amor, plena de il.lusions, intimitat, riscos, aventures i un llarg període post-relació per a recuperar-me del colp. Mai l'oblidaré. Tot i que segurament si visquerem al mateix lloc.. no haverem durat molt.. però sempre quedarà el dubte

8) L'eco-home: La relació estable més recent. No comment.

9) El viciós: el tipet que satisfà les meves necessitats actuals. Ens hem juntat la fam amb les ganes de menjar. també anem al cine, a sopar, de copetes...


Ui! M'he posat a escriure i finalment m'han sortit 9. Probablement havera pogut triar millor, però quan un escriu el primer que li passa pel cap es suposa que és el més important.

A tot això, el meme de la Lucre, era escriure 7 coses, enviar-la a 7 amics i informar-los a aquestos que tenen deures.

Ho sento, però no he complit cap de les condicions. No tenia perque parlar d'homes i ho he fet, he enumerat 9, i de moment, no passo el meme a ningú.. Ai Lluneta, sempre incomplint normes...:0


Reglaments a banda, escriure açò m'ha fet pensar. Què diferents que són totes les relacions! Ni els tios, ni jo mateixa, ni les situacions, ni les circumstàncies.. mai son comparables..!!

Vaig a organitzar un grup al facebook.. No a les comparacions de parelles!:P

1 comentari:

Lucrècia de Borja ha dit...

Això anava a dir, que no calia parlar d'homes... xDD

Les comparacions són odioses, però de vegades inevitables.

Ciber-besets de cap de setmana