divendres, 22 de maig del 2009

De vicis va el tema...


Dos escrits la mateixa setmana, després d'estar mesos i mesos sense escriure res..uix.. que em passa?

Avui vaig a parlar dels meus vicis... No bec apenes, no fumo, no prenc drogues, no estic preocupada pel meu pes ni tipo, no sóc una addicta a l'esport .. sóc una xica sana.. però clar.. hi tinc de vicis..

M'ha fet pensar una frase de la Lucre que reconeixia la seva addicció per comprar sabates...

Jo avui he pegat una volta per les tendes, amb la única intenció de desemboirar-me.. i me n'he adonat de que desitjo, compro compulsivament i estreno :

-Sabates (es el que més em reprimeixo, però si tingués diners, la Ana Rosa es quedaria curta al meu costat), m'agraden les sabates elegants però també les súpercòmodes d'estiu anatòmiques

-Llenceria: m'encanta la roba interior de colors, molt sexy i els camisonets transparents. És més, quan tinc una cita amb algú amb qui és probable que hi hagi "roce", necessito estrenar un conjunt. Imaginareu doncs que en tinc uns quants. Ara bé, sols és el primer dia.. si els amants tenen la sort de repetir, llavors jo canvio el modelet nou per un que ja hagi usat ;)

-Maquillatge, m'obsessiona. No puc sortir de casa sense intentar camuflar les faccions que no m'agraden i destacar elsmeus potencials. Sincerament, mai m'he cregut allò de : sense maquillatge ets més maca. I una merda! Noi, tu no m'has vist acabada d'alçar, resacosa o cansada!!!..

-Arracades: han de ser ben grans, aros, o d'aquestes hippies ben llargues. Ara bé, me'ls compro molt baratets, fa molts anys que no sé com és la plata..

Bueno.. altres objectes podrien ser condons i joguets sexuals (tot i que aquests últims són cars i són més be capritxos que em dono cada dos o tres mesos).


En fi... si algú vol fer-me un regal, ja sap com encertar..

Lluneta

1 comentari:

Lucrècia de Borja ha dit...

Hola, el meu nom és Lucre i sóc addicta a les sabates (i a les compres en general).

(hooooolaaaa, Luuuuucreeeee, t'estimeeeeeem)

Al meu ranquing de plaers primer va el sexe i després les compres.

Antes muerta que sencilla!!

ciber-besets consumistes